مراحل تعمير اتو

شركت پخش راديات

مراحل تعمير اتو

مراحل تعمير اتو

مراحل تعمير اتو

اتو يك وسيله خانگي كوچك است اما يكي از كاربردي ترين آنهاست. اين براي صاف كردن لباسهاي ما و مناسب ساختن آنها براي پوشيدن هر روز استفاده مي شود. اگر اتوي خوب بخريد ، ديگر نيازي به تعمير اتو نيست. با اين وجود اگر يك كالاي كمي با كيفيت پايين خريداري كرده ايد يا اتو كاملاً قديمي شده است ، ممكن است لازم باشد آن را تعمير كنيد زيرا مشكلات زيادي پيش آمده است. اما به جاي مراجعه به يك متخصص ، مي توانيد مشكلات شايع آهن را به تنهايي برطرف كنيد. موارد زير برخي از مراحلي است كه مي توانيد براي رفع مشكلات رايج آهن دنبال كنيد.

1. سعي كنيد مشكل را شناسايي كنيد

اولين كاري براي تعمير اتو كه بايد انجام دهيد اين است كه تشخيص دهيد مشكل واقعاً آهن چيست. مي توانيد كتابچه راهنما را مطالعه كرده و بررسي كنيد كه آيا همه تنظيمات را به درستي انجام داده ايد. اطمينان حاصل كنيد كه سيم برق ، ترموستات و اينكه آيا بخار به درستي خارج مي شود يا خير را بررسي كنيد. صفحه كف موجود در پايين اتو را نيز بررسي كنيد.

2. ترموستات و سيم برق را تعويض كنيد

مرحله بعدي كه مي توانيد براي رفع مشكلات رايج و تعمير اتو دنبال كنيد ، تعويض ترموستات و سيم برق است. براي تعويض سيم برق ، ابتدا بايد يك قطعه مناسب براي اتو خريداري كنيد. پس از آن ، با استفاده از يك پيچ گوشتي صفحه پوشش را برداشته و سپس سيم داخل آن را برداريد. جديد را دقيقاً همانطور كه قديمي متصل شده وصل كنيد و اگر مدت زمان سختي را نيز به شما مي دهد ترموستات را تعويض كنيد. پنل را به عقب پيچ كنيد و ببينيد آيا اتو اكنون به درستي كار مي كند يا خير.

همچنين بخوانيد:   راه اندازي و بازبيني فن سقف سقفي هواي شرقي (شما از طرفداران اين فن خواهيد بود)

3. صفحه صفحه را تميز كرده و علائم را برطرف كنيد تا مشكلات رايج آهن برطرف شود

اكنون شما بايد صفحه زيرين را تميز كنيد زيرا اگر چيزي به آن چسبيده باشد ، ممكن است اتو مناسب لباس هاي شما نباشد. براي اين كار ، از يك پارچه مرطوب كه با كمي نمك لمس شده استفاده كنيد تا صفحه را پاك كنيد. همچنين مي توانيد با استفاده از پارچه نايلوني آب صابوني درست كرده و صفحه زيرين آن را تميز كنيد. گاهي اوقات ، نشاسته نيز ممكن است در بشقاب گير كرده و براي از بين بردن آن و تعمير اتو بخار، مي توانيد از كمي سركه سفيد استفاده كنيد. براي از بين بردن علائم سوختگي ، مي توانيد از تميز كننده اجاق گاز استفاده كنيد و قبل از شستشو با آب سرد آن را براي چند دقيقه در صفحه كف بگذاريد.

4. سوراخ هاي بخار و همچنين ظرف آب را تميز كنيد

يكي ديگر از كارهايي كه بايد براي سرويس و تعمير اتو در شرايط مناسب انجام دهيد ، تميز كردن سوراخ هاي بخار و ظرف آب است. مخزن سوراخ بخار را با مقدار يك چهارم سركه سفيد پر كنيد و سپس اتو را بخار دهيد تا تخليه شود. اين به حذف انواع رسوبات از سوراخ هاي بخار كمك مي كند. براي تميز كردن ظرف ، مي توانيد آن را با آب پر كنيد و سپس به درستي بشوييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.