آموزش تعمير حرفه اي آبميوه گيري

تعمير حرفه اي آبميوه گيري

در اين مقاله به بررسي مشكلات عمده و روش هاي تعمير آبميوه گيري مي پردازيم.

بازوي قفل ايمني از كار افتاده است

اگر دستگاه را روشن كنيد و اتفاقي نيفتد ، يك مشكل ممكن اين است كه بازوي قفل ايمني درگير نشده است. اگر بازوي قفل در محل صحيح نباشد ، آبميوه گيري روشن نمي شود. براي درگير كردن بازوي قفل ، مطمئن شويد كه آن را به دو شيار در دو طرف پوشش آبميوه گير قرار دهيد. هنگامي كه به طور ايمن در آن موقعيت عمودي ثابت شد ، بايد آماده حركت باشيد.

تفاله جمع مي شود

اگر به نظر مي رسد موتور هنگام آب گيري از بين مي رود يا درست روشن نمي شود ، مي تواند دليل تجمع پالپ باشد. اگر تفاله مرطوب زير پوشش آبميوه گيري ايجاد شده است ، با فشار دادن فشار دهنده فشار غذا ، سرعت عمل آبگيري را كم كنيد. كاسه فيلتر ، سبد فيلتر استيل ضد زنگ و روكش آبميوه گيري را جدا و تميز كنيد. مواد غذايي باقي مانده در لوله تغذيه يا تيغه ها را بررسي كرده و قبل از استفاده كاملا تميز كنيد.

فشار بيش از حد

در يك سرعت كم ، ميوه ها و سبزيجات سخت باعث فشار بيش از حد موتور مي شوند و مي توانند باعث توقف آن شوند. لطفاً براي يافتن سرعت صحيح يك ميوه يا سبزي خاص به راهنماي تعمير آبميوه گيري (صفحه 15) مراجعه كنيد. اگر موتور همچنان متوقف مي شود يا به درستي كار نمي كند ، آب ميوه گيري را از برق بكشيد و 10-15 دقيقه صبر كنيد تا دوباره از آن استفاده كنيد.

سبد فيلتر مسدود است

اگر آبميوه گيري كمتر از مقدار معمول آب استخراج مي كند يا تفاله آن خيلي مرطوب است ، ممكن است سبد فيلتر مسدود باشد. سبد فيلتر را برداشته و با آب و صابون بشوييد. اگر سبد فيلتر هنوز مسدود است ، در مخلوطي از نيمه سفيد كننده ، نصف آب به مدت 20 دقيقه خيس كنيد. قبل از شروع آب گيري با آب و صابون بشوييد. اگر تميز كردن فيلتر كمكي نمي كند ، ممكن است لازم باشد فيلتر را تعويض كنيد (مخصوصاً اگر قديمي باشد).

اگر فيلتر تميز شده است و هنوز دستگاه آبميوه گيري به اندازه آب قبلي استخراج نمي كند ، ممكن است مشكل جمع شدن تفاله باشد. آب ميوه گيري را متوقف كرده و دستگاه آبميوه گيري را تميز كنيد تا از حداكثر توانايي آب گيري اطمينان حاصل كنيد. اين آموزش تميز كردن فيلم راهنماي مفيدي است.

آبميوه گيري نشت مي كند

اگر آب خيلي سريع استخراج شود ، يكي از دو اتفاق رخ مي دهد. آب يا بين لبه و پوشش آن نشت مي كند ، يا آب از فواره خارج مي شود. در صورت بروز هر يك از اين موارد ، آب ميوه خيلي سريع استخراج مي شود. ابتدا سعي كنيد سرعت آب گيري كمتري داشته باشيد و براي اقدامات اضافي ، غذا را با سرعت كمتري به پايين خوراك خوراك فشار دهيد.

دليل ديگر نشت آبميوه گيري مي تواند وجود تفاله يا آلودگي هاي ديگر در سبد فيلتر باشد. براي جلوگيري و تعمير آبميوه گيري از نشت ، سبد فيلتر را برداشته و قبل از قرار دادن مجدد داخل آن ، آن را كاملا تميز كنيد.

آبميوه گيري روشن نمي شود

دستگاه روشن نمي شود و به نظر مي رسد كه اصلاً كار نمي كند. اگر آبميوه گيري شما روشن نمي شود ، ابتدا آزمايش كنيد كه پريز ديواري شما معيوب نيست. اين كار را مي توانيد با تلاش براي تأمين برق دستگاه آب ميوه گيري از پريز ديواري ديگري انجام دهيد.

اگر آبميوه گيري شما روشن نيست و كاملاً از كار نمي افتد ، ممكن است يك فيوز دميده شده داشته باشيد. ابتدا كليد روشن / خاموش را به موقعيت "خاموش" تبديل كنيد. در مرحله بعد ، آب ميوه گيري را از برق بكشيد. مخلوط كن را باز كنيد و فيوز قديمي را با جدا نكردن سيم از صفحه مدار خارج كنيد. فيوز جديد را به جاي خود لحيم كرده و درپوش آن را تعويض كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.